Projektový management
Projektový management představuje aktivity organizování, plánování, řízení a kontroly projektu tak, aby projekt splnil veškerá očekávání a byl úspěšně dokončen.
Služba zahrnuje:
- Monitoring a kontrolu projektů.
- Zavedení jednotného systému řízení projektu.
- Monitoring prostředků vyčleněných na financování projektových aktivit.
- Vyhodnocení a kontrolu dodržování harmonogramu čerpání prostředků.
- Kontrolu souladu projektových záměrů se strategií a prioritami podniku.
- Kontrolu duplicitních aktivit a nezpůsobilých výdajů.
- Metodickou a koordinační pomoc při řízení (řízení změn projektu, harmonogramu, naplňování monitorovacích indikátorů, finanční plnění).
Klíčová je v tomto případě osoba koordinátora velkých projektů a projektů v rámcových programech EU.
- Odpovídá za plánování, koordinaci a řízení projektu a za chod konsorcia.
- Je hlavní kontaktní osobou pro poskytovatele dotace. Předkládá návrh projektu, vyjednává s financujícím subjektem a koordinuje vypracovávání zpráv pro něj.
- Spravuje evidenci výstupních materiálů (celkových i dílčích).
- Zajišťuje administrativní a účetní agendu projektu a sdílení informací uvnitř konsorcia (intranet, sdílené disky apod.).
- Zabezpečuje komunikaci se třetími stranami, publicitu projektu, organizuje workshopy a další akce k projektu.