Menu
Detail pozice

Obchodník

EUFC CZ s.r.o. je poradenská společnost, která klientům zajišťuje veškerý servis jejich dotačních projektů. Formujeme investiční záměry, obhajujeme je před poskytovateli dotací, zpracováváme veškerou potřebnou administrativu. Našimi klienty jsou malé i velké, rodinné, české i nadnárodní podniky. Zabýváme se projekty ve výzkumu a vývoji, energetice, digitalizaci, životním prostředí nebo rozvoji podnikání.

 

Do naší společnosti hledáme posilu na pozici:

Office asistent/ka (administrativní pracovník / pracovnice)

 

Proč se k nám přihlásit?

  • Jsme zavedení, máme dlouholetou tradici, cenné zkušenosti i perspektivu.
  • Naši klienti jsou z rozličných odvětví, máme tak velice pestrou práci.
  • Nabízíme dlouhodobé pracovní uplatnění na kreativní a zajímavé pozici.
  • Máme zázemí, svým kolegům zajišťujeme veškerou podporu, včetně pravidelných školení.
  • Nejsme korporace, jsme pružní a umíme rychle reagovat na potřeby kolegů i trhu.
  • Jsme připraveni naslouchat Vašim nápadům a podporovat Vaši seberealizaci.
  • Pracujeme v týmu a zakládáme si na přátelských vztazích.

 

Jakou osobnost hledáme?

  • Pozitivně naladěného člověka s chutí do práce a potřebou se rozvíjet.
  • Komunikativní a empatickou osobnost s příjemným a profesionálním vystupováním.
  • Samostatného, pečlivého a odpovědného jedince s kreativním přístupem, smyslem pro detail a zodpovědným přístupem k práci.
  • Kolegu / kolegyni s ochotou na sobě neustále pracovat a učit se novým věcem.

 

Co u nás budete mít na starosti?

 

  • Vyhledávání nových potenciálních zákazníků, péče o stávající zákazníky.
  • Vedení obchodních jednání, uzavírání smluv.
  • Poskytování konzultací, zajišťování poradenského servisu pro klienty.
  • Informování zákazníků o produktech a službách společnosti.
  • Mapování konkurence na trhu.
  • Spolupráce s ostatními sekcemi společnosti.
  • Vedení evidence o zákaznících v interním systému společnosti.

 

Jaké znalosti požadujeme?

  • VŠ, minimálně ukončené bakalářské studium.
  • Dobrá uživatelská znalost MS Office.
  • Znalost anglického, případně dalšího cizího jazyka (alespoň na úrovni B1).
  • Velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti, znalost etikety.
  • Aktivní řízení vozidla, řidičský průkaz skupiny B.
  • Výhodou zkušenosti v obchodní činnosti a orientace v oblasti dotací.

 

Informace o pozici

  • Místo pracoviště: celá Česká republika.
  • Typ pracovního vztahu: trvalý pracovní poměr, pracovní smlouva.
  • Motivační systém založený na kvalitě a pracovním výkonu.
  • Termín nástupu: ihned.
  • Pozice není vhodná pro absolventy.

máte zájem o nabízenou pozici?

Proberme to společně

Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se Vám.