Menu
Detail pozice

Office asistent/ka

EUFC CZ s.r.o. je poradenská společnost, která klientům zajišťuje veškerý servis jejich dotačních projektů. Formujeme investiční záměry, obhajujeme je před poskytovateli dotací, zpracováváme veškerou potřebnou administrativu. Našimi klienty jsou malé i velké, rodinné, české i nadnárodní podniky. Zabýváme se projekty ve výzkumu a vývoji, energetice, digitalizaci, životním prostředí nebo rozvoji podnikání.

 

Do naší společnosti hledáme posilu na pozici:

Office asistent/ka (administrativní pracovník / pracovnice)

 

Proč se k nám přihlásit?

Jsme zavedení, máme dlouholetou tradici, cenné zkušenosti i perspektivu.

Naši klienti jsou z rozličných odvětví, máme tak velice pestrou práci.

Nabízíme dlouhodobé pracovní uplatnění na kreativní a zajímavé pozici.

Máme zázemí, svým kolegům zajišťujeme veškerou podporu, včetně pravidelných školení.

Nejsme korporace, jsme pružní a umíme rychle reagovat na potřeby kolegů i trhu.

Jsme připraveni naslouchat Vašim nápadům a podporovat Vaši seberealizaci.

Pracujeme v týmu a zakládáme si na přátelských vztazích.

 

Jakou osobnost hledáme?

Pozitivně naladěného člověka s chutí do práce a potřebou se rozvíjet.

Komunikativní a empatickou osobnost s příjemným a profesionálním vystupováním.

Samostatného, pečlivého a odpovědného jedince s kreativním přístupem, smyslem pro detail a zodpovědným přístupem k práci.

Kolegu / kolegyni s ochotou na sobě neustále pracovat a učit se novým věcem.

 

Co u nás budete mít na starosti?

  • Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti.
  • Zajištění chodu kanceláře, komunikace s klienty, dodavateli a zaměstnanci.
  • Jednání s úřady a institucemi, pošta.
  • Spolupráce na propagaci a reprezentaci společnosti.
  • Spolupráce při vedení účetnictví společnosti (pokladna, fakturace, mzdová agenda).
  • Vedení spisovny, vedení evidence kancelářských zásob.
  • Poradenství v oblasti dotací – tvorba dotačních analýz pro klienty společnosti.
  • Zpracovávání smluv, nabídek a dalších podkladů.
  • Zpracování dat, aktualizace interních informačních systémů.

 

Co požadujeme?

  • VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru.
  • Znalost angličtiny, případně dalšího cizího jazyka, min. na úrovni B1.
  • Dobrá znalost práce na PC a MS Office.
  • Orientaci v podvojném účetnictví firem – výhodou podrobnější znalost účetnictví, zvláště pak mzdového.
  • Pečlivost, systematičnost, samostatnost a schopnost organizace práce.
  • Aktivní a pozitivní přistup k práci a k zadaným úkolům.
  • Aktivní řízení vozidla, řidičský průkaz skupiny B.
  • Příjemné vystupování.
  • Schopnost týmové práce.
  • Časovou flexibilitu.

 

Informace o pozici:

  • Místo výkonu práce: Jihlava.
  • Typ pracovního vztahu: trvalý pracovní poměr, pracovní smlouva.
  • Termín nástupu: ihned.

 

Zasílejte nám své nabídky v podobě motivačního dopisu spolu se strukturovaným životopisem a fotografií. S vybranými uchazeči uskutečníme osobní setkání.

máte zájem o nabízenou pozici?

Proberme to společně

Zanechte nám na sebe kontakt, ozveme se Vám.